Zmiana numeru rachunku do wpłat

Szanowni Państwo,

wodkan faktura indywidualny numer Klienta 2wprowadziliśmy indywidualny numer konta bankowego dla każdego Klienta. Nowy numer konta bankowego znajdą Państwo na bieżącej fakturze. W numerze rachunku zawiera się indywidualny numer każdego Klienta.

Jeżeli zrobią Państwo przelew na stary numer konta bankowego, kwota zostanie poprawnie zaksięgowana, ale czas księgowania będzie wydłużony. 

Prosimy o wpłaty na nowy, indywidualny numer konta bankowego lub zmianę numeru konta bankowego przy stałym zleceniu zapłaty. W tytule przelewu należy podawać numer faktury, której dotyczy wpłata. Przypominamy, że od wpłat gotówkowych za wodę i ścieki dokonywanych w kasach oddziałów Banku Spółdzielczego nie są pobierane dodatkowe opłaty. 

Liczymy, że nowe rozwiązanie przyczyni się do jeszcze lepszej obsługi w naszej firmie. Dziękujemy za dokonywanie wpłat na nowy rachunek bankowy.

20 lutego 2018 r.