Mając na uwadze niepokojący wzrost zakażeń wirusem SARS-CoV-2 , najważniejsze dla nas jest bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, dlatego oferujemy możliwość skontaktowania się z nami nie wychodząc z domu. W tym celu wystarczy aktywować usługę E-BOK – Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
CO TO JEST USŁUGA E-BOK?
E-bok to najwygodniejszy i najprostszy sposób na załatwienie spraw w ZWiK „WOD-KAN”. Usługa jest całkowicie bezpłatnym oraz bezpiecznym serwisem multimedialnym, z którego może skorzystać każdy klient ZWiK „WOD-KAN”. Dzięki niej klienci Spółki mają bezpośredni dostęp do przydatnych informacji oraz mogą znaczną część spraw załatwić drogą elektroniczną. Wystarczy tylko dostęp do Internetu, by móc z dowolnego miejsca i o każdej porze zalogować się do E-boka.
JAKIE MOŻLIWOŚCI DOSTARCZA USŁUGA E-BOK?
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta umożliwia podgląd do podstawowych informacji oraz łatwe i samodzielne załatwianie spraw , takich jak:
- podanie stanu wodomierza
- zgłoszenie awarii
- zgłoszenie do Spółki wiadomości i sprawy według dostępnej kwalifikacji zgłoszeń
- sprawdzenie salda płatności
- wgląd w historię rozliczeń
- aktywację usługi e-faktura
- dostęp do informacji o zawartych umowach
- wgląd do wskazań wodomierza i informacji o punktach, w których się znajduję
JAK AKTYWOWAĆ USŁUGĘ?
