You are currently viewing ZAŁATW SPRAWĘ NIE WYCHODZĄC Z DOMU
ZAŁATW SPRAWĘ NIE WYCHODZĄC Z DOMU
  • Post category:aktualności

Mając na uwadze niepokojący wzrost zakażeń wirusem  SARS-CoV-2 , najważniejsze dla nas jest bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, dlatego oferujemy  możliwość skontaktowania się z nami nie wychodząc z domu.  W tym celu wystarczy aktywować usługę E-BOK – Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

CO TO JEST USŁUGA E-BOK?

E-bok to najwygodniejszy i  najprostszy sposób na załatwienie spraw w ZWiK „WOD-KAN”. Usługa  jest całkowicie bezpłatnym oraz bezpiecznym serwisem multimedialnym, z którego może skorzystać każdy klient ZWiK „WOD-KAN”. Dzięki niej klienci Spółki mają bezpośredni dostęp do przydatnych informacji oraz mogą znaczną część spraw załatwić drogą elektroniczną. Wystarczy tylko dostęp do Internetu, by móc z dowolnego miejsca i o każdej porze zalogować się do E-boka.

JAKIE MOŻLIWOŚCI DOSTARCZA USŁUGA E-BOK?

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta umożliwia podgląd do podstawowych informacji oraz łatwe i samodzielne załatwianie spraw , takich jak:

  • podanie stanu wodomierza
  • zgłoszenie awarii
  • zgłoszenie do Spółki wiadomości i sprawy według dostępnej kwalifikacji zgłoszeń
  • sprawdzenie salda płatności
  • wgląd w historię rozliczeń
  • aktywację usługi e-faktura
  • dostęp do informacji o zawartych umowach
  • wgląd do wskazań wodomierza i informacji o punktach, w których się znajduję

JAK AKTYWOWAĆ USŁUGĘ?

Infografika z informacją jak aktywować eboka, Krok 1 wejdz na strone www.wodkan-skierniewice.com.pl, krok 2 kliknij przycisk ebok, krok 3 podaj w formularzu swoje dane, numer ostatniej faktury, adres e-mail, krok 4 kliknij w link aktywacyjny otrzymany na adres e-mail, krok 5 zmień wygenerowane w ebok hasło na własne

instrukcja rejestracji klienta w E-BOK