W związku z rosnącym zagrożeniem epidemiologicznym, Zakład Wodociągów i Kanalizacji „WOD-KAN” sp. z.o.o zwraca się z prośbą o ograniczenie wizyt w Spółce do niezbędnego minimum. Najważniejsze dla nas jest bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników, dlatego oferujemy możliwość skontaktowania się z nami nie wychodząc z domu poprzeć usługę E-bok.
Usługa E-bok jest całkowicie bezpłatnym oraz bezpiecznym multimedialnym serwisem, z którego może korzystać każdy klient Zakładu Wodociągów i Kanalizacji „WOD-KAN”. Klienci, którzy zalogują się do e-boka mają bezpośredni dostęp do swoich rozliczeń, informacji o lokalizacji wodomierza oraz mogą skontaktować się z nami przez komunikator e-bok.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta umożliwia łatwe i samodzielne załatwianie spraw, takich jak: podanie stanu wodomierza, zgłoszenie awarii czy przesyłanie do Spółki wiadomości. Dzięki tej usłudze klient posiadający dostęp do Internetu z dowolnego miejsca i o dowolnej porze może sprawdzić stan swoich płatności, przejrzeć historię rozliczeń oraz aktywować usługę e-faktury.
Zachęcamy Państwa do aktywowania usługi E-bok w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji „WOD-KAN”. Więcej informacji na temat usługi można uzyskać na naszej stronie www.wodkan-skierniewice.com.pl w zakładce E-bok.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego oraz mailowego:
- wodkan@wodkan-skierniewice.com.pl
- 46 833 38 08
- zgłoszenie awarii: 994
